Od lipca portfolio motoryzacyjne Ad.netu zostało powiększone o portal MotoNews.pl. Witryna wraz z kilkunastoma innymi tworzy największy zasięg motoryzacyjny w Polskim Internecie – pakiet MotoPower – który wg marcowego Megapanelu osiągnął zasięg ponad 2,8 miliona Real Users.
Według majowego gemiusTraffica MotoNews.pl odwiedziło 411 257 internautów, którzy wygenerowali 1 950 985 odsłon. Ad.net sprzedaje na witrynie reklamę graficzną i in-tekstową Xclaim.
MotoNews.pl to internetowe czasopismo przeznaczone dla miłośników motoryzacji, ukazujące się w sieci od ośmiu lat. Na jego łamach odnaleźć można obszerny katalog samochodowy ze zdjęciami i opisami poszczególnych modeli, galerie fotograficzne i cieszące się dużą popularnością fora dyskusyjne skupiające fankluby marek oraz poświęcone tematyce technicznej, tuningowi i rajdom samochodowym. Dużą część serwisu zajmują artykuły dotyczące wszelkich nowości na rynku motoryzacyjnym. Odwiedzający serwis to potencjalni nabywcy samochodów i innych pojazdów, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do nich, ubezpieczeń komunikacyjnych, literatury motoryzacyjnej. Reklama w MotoNews.pl gwarantuje dotarcie do grupy odbiorców najbardziej zainteresowanych tematyką motoryzacyjną i pokrewnymi.
Ad.net powstała w 2000 roku, jako pierwsza internetowa sieć reklamowa na polskim rynku. Obecnie oferuje sprzedaż powierzchni reklamowej prawie 400 witryn internetowych – od znanych i uznanych w polskim Internecie, do niszowych, wąsko tematycznych. Konsekwentnie buduje swoje portfolio – dzięki współpracy z najlepszymi polskimi serwisami.
http://informacje.sensors.pl/pr/163957/motonews-pl-kolejny-portal-motoryzacyjny-w-portfolio-sieci-reklamowej-ad-net

![1271494_butterfly_-_kaisermantel[3]](https://www.ralf.pl/wp-content/uploads/2010/06/1271494_butterfly_-_kaisermantel3.jpg)