Wiadomości Branżowe

Poczta Polska wystartowała z kampanią promującą markę Envelo

Poczta Polska wystartowała z kampanią promującą markę Envelo
Poczta Polska wprowadziła nową markę – Envelo oraz linię produktową dla swoich nowych usług elektronicznych. Dzięki platformie użytkownicy mogą on-line kupować  znaczki oraz wysyłać listy i kartki przez Internet. Jednocześnie pod hasłem „Poczta Prosta” ruszyła kampania promująca platformę – Envelo.pl.Pod hasłem Poczta Prosta ruszyła kampania marketingowa towarzysząca wprowadzeniu Envelo na rynek. Powstała ona w oparciu o ideę smart technologii i "lifehackingu", w którym Envelo porównywane jest do innych, prostych rozwiązań ułatwiających życie. Koncept został stworzony przez agencję Blacklama i Blueberry i realizowany przez agencję Blueberry. Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy – Codemedia.W kampanii wykorzystane zostały działania efektywnościowe, w tym sieć afiliacyjna Trade Tracker. Oprócz działań w kanale online realizowane są targetowane akcje ambientowe. Poczta Prosta to między innymi filmy viralowe oraz edukacyjne, które dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane też narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w

Teaser

Poczta Polska wprowadziła nową markę ? Envelo oraz linię produktową dla swoich nowych usług elektronicznych. Dzięki platformie użytkownicy mogą on-line kupować  znaczki oraz wysyłać listy i kartki przez Internet. Jednocześnie pod hasłem ?Poczta Prosta? ruszyła kampania promująca platformę ? Envelo.pl.

Pod hasłem Poczta Prosta ruszyła kampania marketingowa towarzysząca wprowadzeniu Envelo na rynek. Powstała ona w oparciu o ideę smart technologii i „lifehackingu”, w którym Envelo porównywane jest do innych, prostych rozwiązań ułatwiających życie. Koncept został stworzony przez agencję Blacklama i Blueberry i realizowany przez agencję Blueberry. Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ? Codemedia.

W kampanii wykorzystane zostały działania efektywnościowe, w tym sieć afiliacyjna Trade Tracker. Oprócz działań w kanale online realizowane są targetowane akcje ambientowe. Poczta Prosta to między innymi filmy viralowe oraz edukacyjne, które dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane też narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w Internecie. Pojawią się także plakaty reklamowe w 5 tyś. placówkach Poczty Polskiej. Działania marketingowe potrwają do końca 2014 r. Spoty promujące markę dostępne są na kanale You Tube ? Envelo.

Marka Envelo – bezpieczeństwo i poufność

Punktem wyjścia do zaprojektowania logotypu była nowa identyfikacja Poczty Polskiej. Znak graficzny marki Envelo rozpoczyna się wyróżnioną literą ?e?, która przywołuje skojarzenia z podstawową funkcją platformy: e- elektroniczny, natomiast jej forma i kształt wywodzi się bezpośrednio z kolistego elementu trąbki logotypu Poczty Polskiej. Naturalny ruch eliptyczny jest początkiem znaku, który gładko przechodzi w pochylone litery słowa ?Envelo?. Znak graficzny marki to również nowoczesny font i proste litery o wyraźnych odstępach. W podobny sposób zaprojektowano linię pierwszych produktów ? neoznaczek, neolist oraz neokartka. Użycie przedrostka NEO w nazwach produktów to kreatywne wykorzystanie 2,4 i 6 litery z nazwy marki (eNvElO).

A to już wiesz?  Dofinansowanie na zakup ekologicznego auta

Tym samym uzyskana została spójność nazw produktów z marką w połączeniu z jasnym przekazem produktowym – Neo to nowe formy usług technologicznych, nowa epoka tradycyjnych dotychczas produktów.

Markę Envelo oraz linię produktową zaproponowała agencja Blacklama, która zwyciężyła w konkursie organizowanym przez spółkę. ? Głównym naszym założeniem było stworzenie mocnego i rozpoznawalnego znaku. Envelo cechuje duży potencjał komunikacyjny i rozwojowy w zakresie działań obejmujących usługi cyfrowe. Nazwa wywodzi się od najważniejszego elementu korespondencji kojarzonego z bezpieczeństwem i poufnością ? koperty. Dodatkowo logotyp współgra z kolorystyką oraz konstrukcją nowego znaku graficznego Poczty Polskiej ? mówi Robert Cieśluk, kierownik marketingu i PR, spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Za nową markę odpowiedzialna jest spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy